BDO ישראל הינה פירמת ראיית חשבון ויעוץ עסקי דינמית ובעלת אוריינטציה עסקית, הנמנית על חמש הפירמות הגדולות בישראל. הפירמה נוסדה בשנת 1983 כחלק מהרשת הבינלאומית BDO ומפעילה עשרה סניפים ברחבי בארץ, וכמו כן, דסקים ישראלים בארה"ב, איחוד האמירויות, בחריין ומדינות המפרץ, סין, הודו, וייטנאם ויוראסיה.
הפירמה מעסיקה כיום בישראל מעל 1,800 עובדים. נפח והרכב ההון האנושי בפירמה, מבנה אשכולותיה, המשאבים העומדים לרשותה, בעלי המקצוע אותם היא מעסיקה וגישתה החדשנית בכל תחום, מאפשרים לה לעמוד בכל משימה, תוך מתן שירות מהיר וברמה גבוהה ותוך שמירה על איכות העבודה והתאמתה לצרכי הלקוח.
הפירמה מספקת שירותים למגזר הפרטי, הציבורי והממשלתי ומטפלת בלמעלה מ-300 חברות ציבוריות וקרנות שונות, הנסחרות בבורסות בארץ ובעולם.
שירותי הפירמה כוללים: חשבונאות וביקורת, מיסוי מקומי ובינלאומי, ייעוץ פיננסי וכלכלי, ניהול סיכונים, ייעוץ וביקורת מערכות מידע, ייעוץ אבטחת מידע וסייבר, ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ תפעולי לוגיסטי, ייעוץ שיווק ודיגיטל ועוד.
אנו עובדי BDO ISRAEL, מחוייבים לביסוס ולהעמקת שם הפירמה על עובדיה בענף ראיית החשבון ובכלכלה במשק הישראלי, תוך הקפדה על יושר, ערכים ואתיקה מקצועית.
אנו פועלים להעשרה, להרחבה ולהטמעה של הידע המקצועי של כלל עובדי BDO ISRAEL, כדי לשמור על הרמה המקצועית הגבוהה ביותר, שתאפשר לנו לספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר. אנו מאמינים בשיתוף ארוך טווח עם הקהילה והסביבה בה אנו חיים. אנו צומחים, מתפתחים ומתחדשים בהתמדה כדי להמשיך להוביל.
להוביל את שוק ראיית החשבון והיעוץ העסקי בישראל, תוך מתן ערך מוסף ללקוחותיה על ידי שמירה על סטנדרטים גבוהים, יושר, מסירות ואחריות.
המוטו שלנו - יחס אישי, מקצועיות ואוריינטציה עסקית. ב- BDO ISRAEL אנו משקיעים ביחסים בעלי ערך ארוך טווח, מכוונים לעזור ללקוחותינו להתקדם ולשגשג. לפירמה בכלל ולצוות המיועד לטפל בכל לקוח ניסיון רב שנים במתן שירותי חשבונאות, מיסוי ועבודות כלכליות בתחום העיסוק הספציפי של הלקוח. ניסיון זה מתייחס, הן לגורמים מובילים במגזר הפרטי והן לגורמים במגזר הציבורי, בישראל ובחו"ל.
התנהלות העבודה בין הלקוח לפירמה הינה באמצעות איש קשר קבוע, אשר הינו שותף בפירמה. איש קשר זה אחראי לביצוע העבודה בפועל. כמו כן, לפי הצורך מנתב איש הקשר את העבודות השונות לגורמים המקצועיים הרלוונטיים בפירמה לצורך ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר. במידה ומתעורר צורך, מתקיימים דיונים, ניתוחים והתייעצויות במסגרת הפירמה או במסגרת רחבה יותר. בכל סוגיה שעולה, מחויב איש הקשר לחזור עם תשובה ללקוח ולפי הענין, מתלווה אליו למתן התשובה המומחה הרלוונטי.
כל לקוח הוא ייחודי ולכן תהליכי העבודה מובנים ומותאמים לכל לקוח בנפרד, על מנת לספק לו את השירות והערך המוסף הגבוהים ביותר.
גישה ייחודית ואישית זו מאפשרת ל-BDO להשיג הבנה מלאה של עסקי הלקוח ומסייעת לנו ולו לעמוד בפני אתגרים מקצועיים ולנווט בהצלחה בעולם העסקי.