איך בונים תוכנית שיווק לשנה הבאה?

חודש נובמבר הוא התקופה שבה חברות בונות את תוכנית העבודה שלהן לשנה הבאה. החודשים האחרונים לא היו קלים לחברות טק רבות, וגם אלה שלא נפגעו הפכו להיות מחושבות יותר לגבי ההוצאות שלהן. הגישה הרווחת היום גורסת שצריך להשקיע פחות בצמיחה ויותר ברווחיות, אבל מה זה אומר? אילו התאמות נדרשות בתוכנית השיווק והמכירות? ואולי דווקא צמיחה רווחית היא מה שטוב עבורנו מלכתחילה?
 
טל הובר, מנהלת מחלקת B2B Tech Growth Services, תעשה לכם סדר עם 17 טיפים וכללים לבניית תוכנית עבודה לשנה הבאה.