פאנל מומחים בתחום החם ביותר במשק "מעבר לעבודה מהבית", הפאנל יעסוק בשיקולים ובמשמעויות
במעבר מוקדי שירות ומכירה למודל מבוזר ויציג כלי ניהול, אוטומציה ואנליטיקס תומכים.
נעסוק בנושאים הבאים:
מוקדי שירות 2020 -מעבר למודל מבוזר: מהמשרד, מרחוק או מהבית, ד"ר גיא יוגב ואיריס אלטמן
אוטומציה כמנוף להגברת עצמאות ויעילות הנציג העובד מהבית– יואל גולדנברג, סמנכ"ל מוצרים ואסטרטגיה ג'אקאדה
כלים אנליטים מתקדמים לשיפור ביצועי המוקדים בעבודה מרחוק – יוגב כרייף, מנהל מכירות תחום אנליטיקה נקסידייה בנייס
סיפור לקוח: בזק – נציגי שירות עובדים במשולב מהמוקד ומהבית