ארגונים מוכרחים למדוד את הפעילות הדיגיטלית שלהם, אך פעמים רבות הרצון לקבלת פידבק מהיר, גורמת לבצע אופטימיזציה המבוססת על מדדי מכר/המרה ישירים, לעיתים מצומצמים מידי ומבלי לקחת בחשבון נתונים חשובים הנובעים מתמונת המצב של הנוף התחרותי.
אז איך אפשר ולמה כדאי למדוד השפעה ארוכת טווח של מדיה על מעמד המותג, נתח השוק של המותג והעדפות הקנייה של הצרכנים?
בתכנית:
16:00-16:05 | דברי פתיחה
יעל קנדר, מנהלת BDO Digital
16:05-16:30 | מה קרה כאן בדיגיטל בשנתיים האחרונות? ניתוחי שוק, טרנדים, ביצועים ו- Best practices
שלומי אסקירה, מנהל שותפויות Similarweb ,EMEA
16:30-16:55 | איך מנתחים פעילות דיגיטלית לאורך זמן? ניתוח מגמות וניתוח מדדי שינוי שאנחנו לא רגילים לדבר עליהם והשפעתם ארוכת הטווח על תפיסת המותג
תום קורן, מנהל BDO Digital Media
16:55 | שאלות
ההרשמה לוובינר הסתיימה, נתראה באירוע הבא!