BDO מזמינה אתכם ליום עיון בתחום הקמעונאות אשר יעסוק בשיווק, פרסום ודאטה .בעידן החדש בישראל.
העשור האחרון כלל משברים כלכליים, מחאות חברתיות ו"השתלטות" העולם הדיגיטלי והרשתות החברתיות על חיינו. כל אלו, הביאו את עולם השיווק והפרסום ככלל, ואת תחום הקמעונאות בפרט, לתובנות חדשות בדבר האופן בו נכון "להגיע ולגעת" בצרכן.
כלל המצגות שהועברו, זמינות עבורכם להורדה:
תחזית הקמעונאות בישראל- משבר או הזדמנות?/ חן הרצוג, שותף, כלכלן ראשי BDO
"קאט דה בולשיט"/ אייל לווין וצילי בלקינד, מנכ"לים משותפים LESS IS MORE
לא כמו כולם/ יוגב רגב, סמנכ"ל שיווק ומכירות רשת תחנות דלק TEN
מותו של הביג דאטה בעולם הפירסום בישראל/ נועם אופיר, מנכ"ל GREEN MEDIA
דאטה- מכרה של זהב!/ צחי פרנקוביץ, מנהל DATA SIENCE LAB
לו"ז:
09:00- 09:30 התכנסות וכיבוד קל
09:30-09:50 תחזית הקמעונאות בישראל - משבר או הזדמנות?
חן הרצוג, שותף, כלכלן ראשי, BDO
09:50-10:10 "קאט דה בולשיט"
העידן החדש מחייב חשיבה מחדש על המוצרים והשירותים והדרך לשווקם - איך עושים את זה?
איל לוין, מנכ"ל משותף LESSISMORE מקבוצת BDO
צילי בלקינד, מנכ"לית משותפת LESSISMORE מקבוצת BDO
10:10-10:30 לא כמו כולם
שיווק ופרסום אחר בשוק הדלק, איך עשינו את זה?
יוגב רגב, סמנכ"ל שיווק ומכירות, רשת תחנות הדלק Ten
10:30-10:50 הפסקה
10:50-11:10 מותו של הביג דאטה בעולם הפרסום בישראל
אז מה עושים כדי לגעת באופן מדויק בלקוח במדינה כמו שלנו?
נועם אופיר, דיגיטל LESSISMORE מקבוצת BDO
11:10-11:30 דאטה- מכרה של זהב!
סודות השימוש המושכל במשאב המידע למינוף שיווקי בעלם הקמעונאות
צחי פרנקוביץ', מנהל BDO Data Science
בשיתוף:
קהל יעד: מנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי פרסום, מנהלי מידע CIO ונושאי משרה בכירים רלוונטים.