הבינה המלאכותית השתלבה במהירות בתחום השירות, וכולם היו בטוחים שבוטים יחליפו לחלוטין את הנציגים האנושיים. אולם כיום כבר ברור שרק מודל משולב של AI עם נציגים אנושיים, הוא המפתח לחוויית שירות אופטימלית. בוובינר נדבר על המודלים השונים לשירות, ועל איך שומרים על חוויית לקוח גם בעידן הטכנולוגי.
יום חמישי | 11.07.2024 | 11:00-12:15 | ZOOM
קהל יעד: מנכ"לים ומנהלים בכירים בארגוני שירות גדולים (בנקים, ביטוח, תקשורת, אשראי, חברות אנרגיה, רכב, בריאות ועוד) סמנכ"לי שירות, מנהלי מוקדי שירות ומכירה.
בתכנית:
11:00-11:30 | כולם מדברים על שירות GenAI אף אחד לא מדבר על חוויה - מדוע לא כדאי להסתמך רק על בוטד"ר גיא יוגב , ראש יחידת BDO ,Customer & Marketing
11:30-12:00 | הטמעה ויישום של כלי AI במוקדי שירות ומכירה - כיצד לעשות זאת נכון ובהצלחה
ד"ר טל אספיר, שותף, מנהל מעבדת ה-AI של BDO
גיא שקולניק, מנכ"ל WEBTECH
12:00-12:15 | התהליך הנכון לאימוץ GenAI לשירות הלקוחות
יוגב כרייף, מנהל מכירות פתרונות אנליטיקה ודיגיטל, NICE