5 הנקודות המרכזיות לדעתי בניהול אפקטיבי של שירותי ה- IT

  1. IT כגוף יוזם ולא מגיב - לראות את ה -IT  כגוף מוביל ותומך ליישום האסטרטגיה העסקית תוך שימוש מושכל במערכות מידע יעול תהליכים ובנית תהליכי דווח ובקרה מול ממשקי העבודה בארגון ובחברות השונות.
  2. מדידה וממדים - גיבוש מתודולוגיה לתפעול יעיל של מערכות המידע, בנית מדדים ובקרה חודשית עליהם בתחום זמינות ויציבות המערכות וכן במתן השירות למשתמשי החברה.
  3. אבטחת מידע - שפור מתמיד של מערך אבטחת המידע לרבות בחינת מגמות וחידושים בשוק והשקעה בפעילות בתחום הגנת הסייבר. כל זאת תוך לווי והדרכה של הגברת המודעות בקרב עובדי החברה.
  4. ווירטואליזציה וייעול של משאבים - מעבר ממערכות On premise, ומכונות  (כגון שרתים, תחנות עבודה, דיסקים וכד') למשאבים ווירטואליים ומערכות ענן, דבר המבטיח ניצול יעיל של המשאבים והניהול.
  5. שותפות עסקית עם לקוחות וספקים – ה IT כגוף המייצר שותפות עסקית עם ספקים ולקוחות לבנית תשתית רחבה וארוכת שנים, תוך יצירת הדדיות ונאמנות.

הירשם לניוזלטר

Please fill out the following form to access the download.