העולם הארגוני מחולק לקבוצות של ארגונים שונים הפועלים, כל אחד בנפרד, לשם הגשמת מטרה. כשאנו חושבים על סוגי הארגונים הקיימים, ניתן לחלקם למגזרים ותחומים רבים. אין ספק שאחד התחומים המעניינים והנחשקים יותר הינו תחום ההייטק. תחום זה הינו עתיר ידע ומאופיין, לצד תהליכים תפעוליים הכרוכים בניהול החברה, בתהליכי פיתוח המוצרים. המבקר הפנימי העוסק בביקורת על תהליכי העבודה העיקריים בתחומים בהם עוסקת החברה, נדרש, בין היתר, לבקר גם את תהליכי הפיתוח . נשאלת השאלה כיצד ואילו כישורים נדרשים למבקר הפנימי על מנת שיוכל לעשות את עבודתו נאמנה, והאם קיימים בידיו הידע והמיומנות הנדרשים לביצוע ביקורת של תהליכי פיתוח מורכבים ועתירי ידע .
לקריאת המאמר המלא לחצו כאן