סקירות מודיעין תחרותי וניתוחי שווקים

מידע הוא כלי תומך החלטות - תפקידו לצמצם את מרחב אי הוודאות ואת מרכיב ההימור באשר לכיווני הפעולה המתוכננים, לפתוח הזדמנויות לכיווני פעולה נוספים, ובחשבון אחרון, לשפר את טיב קבלת ההחלטות ואת התוצאות העסקיות שלהן.

במציאות הדינאמית והמשתנה של ימינו, חשיבותו של המידע גוברת עוד יותר. מנהלים ומנהלות המחויבים למינוף הזדמנויות לצמיחה ולניהול סיכונים מושכל, נדרשים לשלוט במידע אודות הסביבה העסקית והתחרותית בה הם פועלים:

  • ניתוח הסביבה העסקית: ניתוח שווקים, תעשיות וטכנולוגיות - גודל, שחקנים מרכזיים, מוצרים מובילים, טכנולוגיות בשימוש, מגמות וביקושים, ועוד.
  • מתחרים: כיווני צמיחה ופיתוח, מודלים עסקיים, פעילות עסקית, מצב פיננסי, אסטרטגיות שיווק ו-HR, טכנולוגיות בשימוש, מבנה שליטה, בעלי ענין, ועוד.
  • מחקרי בנצ'מרק: מחקר השוואתי לאיתור Best-Practices (מודלים עסקיים, תהליכי עבודה, ועוד).

    אנו מציעים שירותי מידע ומודיעין תחרותי ועסקי ברמה הגבוהה ביותר, רלוונטיים לכל תחום ארגוני ומטרה עסקית. שירותינו מתבססים על ניסיון מחקרי עשיר וייחודי, על טכנולוגיות מתקדמות לאיסוף, מיצוי וניתוח מידע, ועל נגישות למאגרי מידע נרחבים, כמו גם לידע חסר התחליף של רשת המומחים הארצית והעולמית של פירמת BDO, המקיפה את עולמות התוכן של כל המגזרים והסקטורים העסקיים בארץ ובחו"ל.
שרון ויטקובסקי- טביב

שרון ויטקובסקי- טביב

שותפה, ראש חטיבת ממשל תאגידי ורגולציה, BDO ישראל
person$$BDO.LiveSite.ViewBio$$