חשיבות השמירה על הקשר עם הלקוח בזמן משבר
חשיבות השמירה על הקשר עם הלקוח בזמן משבר
בעוד העולם נראה כרגע לא ברור, נראה כי דווקא האסטרטגיה של להשקיע במערכת היחסים עם הלקוחות שלכם, היא חשובה מתמיד. .עלינו לקחת בחשבון כי ללקוחות מסוימים פשוט לא יהיה כסף לבזבז בחודשים הקרובים, ואלו שיש, יהיו צרכים שונים ממה שהיו לפני כן
במקום לנסות למכור, התמקדו בשירות הלקוחות שלכם: הגנו על מערכת היחסים שלכם עם קהל הלקוחות, היכנסו לנעליים שלהם בתקופה המאתגרת הזו. קחו בחשבון שאנשים מבלים יותר זמן בבית, מול המחשב או הטלפון שלהם. הם רוצים להעסיק את עצמם ויש להם הרבה יותר אנרגיות לחפש באופן יזום תוכן מרתק.