אסטרטגיית שיווק היום שאחרי- מצמצמים את המרחב הדיגיטלי
אסטרטגיית שיווק היום שאחרי- מצמצמים את המרחב הדיגיטלי
המגפה העולמית שפוקדת אותנו האיצה תהליכים רבים אשר החלו להתגבש בשנים האחרונות כאשר העולם הופך יותר ויותר מפיזי לדיגיטלי.
כמעט כל תחום בחיינו ובשגרת היום היום מושפע מהסערה הדיגיטלית ויש כאלה המכנים את תהליך ההאצה של השנה האחרונה "טכנולוגיה על סטרואידים".
תחום אחד שהושפע בעיקר הוא עולם השיווק והפרסום - החלפנו את דוכני התערוכות הפיזיים בוובינרים ואירועים דיגיטליים, לקחנו איש שיווק מעולה להפצת התכנים במרחב הווירטואלי וניסינו להתאים את עצמינו למציאות החדשה והמשתנה אך כעת, יש הסוברים כי זה הזמן לתכנן מחדש את אסטרטגיות השיווק ולהיערך ליום שאחרי והאסטרטגיות החדשות יהיו חייבות לשלב אינטראקציות פיזיות.