הצעת ערך ייחודית (UNIQUE VALUE PROPOSITION)

במשפט: הצעת ערך ייחודית UVP - היא הרעיון שמבדל את המיזם מהמתחרים שלו. הצעת ערך תפרט ותסביר כיצד הפתרון אותו המיזם מפתח פותר את בעיית הלקוחות / משתמשים, את היתרונות הספציפיים והיחודיים לעומת המתחרים ומדוע קהל המטרה של המיזם צריך לבחור בו על פני המתחרים הקיימים בשוק. 

 

הצעת ערך ייחודית UVP - היא הרעיון שמבדל את המיזם מהמתחרים שלו. הצעת ערך תפרט ותסביר כיצד הפתרון אותו המיזם מפתח פותר את בעיית הלקוחות / משתמשים, את היתרונות הספציפיים והיחודיים לעומת המתחרים ומדוע קהל המטרה של המיזם צריך לבחור בו על פני המתחרים הקיימים בשוק.
ה - UVP יכלול את בקצרה את המידע הבא: איך המוצר / השירות עובדים, מה הופך אותו לייחודי עם יתרון תחרותי ובעל ערך מוסף ומדוע הוא טוב יותר מהמתחרים.
ככלל - הצעת הערך אמורה להופיע במיקום מרכזי באתר המיזם / ONE PAGER ולהיות כתובה בצורה קולעת וברורה, שפה נקייה מהז'רגון המקצועי (בסגנון של פיץ' מעלית מאוד קצר שגם אדם שלא שמע מעולם על המיזם שלכם - יבין מה אתם מפתחים) ע"מ שבמבחן התוצאה - המיזם רוצה שיזכרו אותו ואת הפתרון הייחודי שלו בין כל המתחרים שמתמודדים בשוק על תשומת לב הלקוחות.