15 שניות על נתח השוק של הסטרטאפ 

אם החברה הגיעה ל- minimum viable product) MVP) בגינו יש ולידציה ממספר לקוחות, אפשר להתחיל למכור להם!
בהגדרה, פיתוח של מוצר או שירות חדשים, הינו תהליך דינמי בו מתווספים עם הזמן יכולות, יישומים ומאפיינים, כך שהמתנה למוצר "המושלם" הינה או נאיבית או מחייבת תקציב פיתוח ענק. לכן, במקביל לתחילת מכירות, יש להמשיך לפתח את המוצר המשודרג, כדי לתת מענה למוצר לו מצפים לקוחות מסוימים/גדולים (וכמובן התמחור של המוצר המשודרג הזה יביא בחשבון את איכותו ואת הערך המוסף שהוא מביא – זה אמור להיות מתורגם לפרמיה במחיר המכירה).