לנווט את ההייפ סביב AI - ולהישאר בחיים

לנווט את ההייפ סביב AI - ולהישאר בחיים

בתקופה האחרונה נדמה ששום דבר כבר לא מעניין אף אחד - מלבד ההתעסקות בבינה מלאכותית. כולם הפכו למומחי AI והלחץ על אנשי השיווק לשלב AI בפעילות ובתוכניות - גובר. האם ארגונים צריכים כבר לקפוץ למים העמוקים?

כלי רכב אוטונומיים, בוטים, עוזרים קוליים, מניעת הונאות, יצירת תוכן, שיפור הפרסונליזציה באתרי קומרס, מנגנוני המלצה ועוד. בינה מלאכותית משנה באופן מהותי את האופן שבו אנשים יתקשרו בכלל, וגם עם מותגים. האם המותגים כבר מוכנים לזה? האם הטכנולוגיה כבר בשלה דיה? האם ההחלטה לקפוץ למים העמוקים נכונה עבור ארגונים עוד לפני שהחלו לשחות עם מצופים בבריכת הילדים? על כל השאלות האלה נצטרך לענות בשנים הקרובות - מה שבטוח, זה שיהיה מעניין, ואם לא – נשאל את ה-AI איך להפוך את זה למעניין.

לכתבה המלאה של יעל קנדר בדה מרקר >>