
גיא יוגב
עם העצמת כוחו של האזרח ושינויים בתפקיד הרגולטור, ארגוני NPO מתמודדים עם אתגרים חדשים, נדרשים לסטנדרטי שירות גבוהים ואף לאמץ שיטות ניהול מהעולם העסקי.
יישום מהפכות שירות במגזר הציבורי מאתגר במיוחד לאור אופיו הייחודי שאינו פועל בסביבה תחרותית והלקוח אינו מהווה מקור להכנסות.
ל- BDO Customer Management ניסיון רב בעבודת יעוץ מגוונות מול משרדי ממשלה, רשויות ועמותות.
שירותינו בתחומי ניהול השירות ומרכזיות הלקוח למגזר הציבורי כוללים:
עבודה בסביבה של שירות לציבור מתאפיינת בהתמודדות עם אילוצים רבים הקשורים בחקיקה, תקציבים, יעוץ משפטי, דוברות, חשבות, משאבי אנוש, ארגונים אזרחיים, עיתונות ופוליטיקה. תחת חסמים אלה אנו מסייעים ללקוחותינו לחולל שינוי, לרתום גופים מעורבים ולהשפיע.
משרד ראש הממשלה - מיקי איתן השר הממונה על שיפור השירות לאזרח
אגף שוק ההון / משרד האוצר
CHANGI – שדה התעופה של סינגפור
נובה – יעוץ עסקי לעמותות וארגונים חברתיים
נובה – יעוץ עסקי לעמותות וארגונים חברתיים
גיא יוגב