גיא יוגב
B2B - חברות הי-טק עם צמיחתם של מודלים עסקיים חדשים כדוגמת ה- SaaS, סביבה תחרותית ודינמית, חברות הי- טק נדרשות להטמיע שיטות ניהול המבטיחות שהלקוח יפיק את מירב הערך מהמוצר שלהן. שיטות אלו
כוללות מנגנוני הקשבה ללקוחות, תגובה בזמן אמת, מניעת נטישה והבטחת הצלחת הלקוח.
עם הפיכת השיווק במדיה החברתית למרכיב מרכזי באסטרטגיה השיווקית, ארגונים מחויבים לנהל את משאבי השיווק בצורה המיטבית מחד ולהצליח לבלוט במרחב השיח המקצועי העמוס והרועש מאידך.
אנו עוזרים לחברות לבלוט בקהילה המקצועית על ידי ניהול קהילות ויצירת תוכן מבוסס נתונים, להגדיל את השימור וההמלצה ע"י מתודולוגיות לניהול הצלחת הלקוח, לשיפור ביצועים בתמיכה, בשירות ובניהול תיק לקוח.
BDO Customer Management ניסיון רב בעבודה עם חברות הי-טק בינלאומיות גדולות, בינוניות וסטארטאפים
במגוון פתרונות בעולמות הלקוח:
- Customer Success Management
- VOC programs and Customer Satisfaction surveys
- Data Driven Content Marketing
- Professional Communities management on Social media
- Enhancing service within Customer Support & Account Management
- New product marketing planning
- Marker Research
דוגמאות לפרויקטים
אנו עושים שימוש בטכנולוגיות וכלים עדכניים למדידת קול הלקוח, ניטור מדיה חברתית .ניהול קהילות.
צוותי הפרויקט כוללים: מומחים לשיווק הי-טק, מדידה, Customer Success, ניהול חווית לקוח, שיווק במדיה חברתית ושיווק תוכן.
Intellinx
- ניהול השיווק במדיה החברתית במיקור חוץ
- ניהול קהילה מקצועית באמצעות מספר קבוצות ייעודיות בלינקדאין
- תמיכה בפעילות פיתוח עסקי מתוך פעילות המדיה החברתית
RAD
- ניהול השיווק במדיה החברתית במיקור חוץ
- ניהול קהילה מקצועית באמצעות מספר קבוצות ייעודיות בלינקדאין
- תמיכה בפעילות פיתוח עסקי מתוך פעילות המדיה החברתית
- תוכנית קול הלקוח המשולבת בפעילות Customer Success
- מיפוי מסעות לקוח
- סקר שכר ומסלול קרירה בקרב מקצועני ERP כחלק מפעילות התוכן במדיה החברתית
- ClicKSoftware
- יעוץ בהקמת יחידה ארגונית חדשה לניהול Customer Success
- גיבוש אסטרטגיית CSM
- תוכנית קול הלקוח ומערך סקרי הלקוחות
- בחירת כלים לניהול CS