From AI to ROI

שירותי הפירמה בתחום ה- AI


בינה מלאכותית היא אחד התחומים הטכנולוגיים המתקדמים והמבטיחים ביותר כיום. 

היכולת של מחשבים ללמוד ולקבל החלטות עצמאיות יוצרת הזדמנויות עצומות לשיפור תהליכים עסקיים ופיתוח מוצרים ושירותים חדשניים, עם זאת, אימוץ מוצלח של בינה מלאכותית מצריך מיומנות טכנולוגית, הבנה עסקית וגישה אסטרטגית.
 

במעבדת הבינה המלאכותית של BDO אנו מספקים שירותי ייעוץ וליווי החל משלבי התכנון הראשוניים ועד ליישום מערכות בינה מלאכותית מבצעיות בארגון. 

צוות המומחים שלנו כולל אנשי מקצוע מובילים בתחומי הטכנולוגיה, האסטרטגיה והעסקים. 

אנו שמים דגש על פיתוח פתרונות בינה מלאכותית מותאמים לארגון, תוך התחשבות בסיכונים ובאתגרים הייחודיים של הטמעת טכנולוגיה מתקדמת.

השירותים שלנו:

  • בניית אסטרטגייה עסקית בתחום הבינה המלאכותית -
    בניית אסטרטגיה המותאמת לארגון ויעדיו העסקיים על בסיס איתור ומיפוי מנועי צמיחה טכנולגיים ומודלים עסקיים חדשים מבוססי AI, סדנת אסטרטגיה בשיתוף הלקוח לתיעדוף ההזדמנויות בהתאם לאטרקטיביות ומידת ההתאמה, בניית תכנית עבודה מפורטת וליווי היישום.
  • שירותי בנצ'מרק -
    ניתוחי בנצ'מרק מקיפים, בין היתר באמצעות כלי AI, המאפשרים ללקוחותינו להשוות את ביצועי הארגון, התהליכים והבקרות הפנימיות שלהם אל מול החברות המובילות בענף, בישראל ובעולם, וכן לאתר הזדמנויות רלוונטיות לצמיחה.
  • שירותי סקאוטינג בתחומי הבינה המלאכותית -
    איתור סטארט-אפים והזדמנויות לשת"פ ולרכישה בהתאם למימוש האסטרטגיה והיעדים העסקיים של הארגון. 
  • בניית ארכיטקטורת בינה מלאכותית -
    ניתוח מצב קיים, בחירת כלי בינה מלאכותית, תכנון ובניית ארכיטקטורה, תיעוד וניהול גרסאות.
  • ניהול אבטחת מידע וסייבר בתחום הבינה המלאכותית -
    ניתוח סיכוני אבטחה ופרטיות בתחום הבינה המלאכותית, הגדרת מדיניות אבטחה, הגנה על הנתונים המשמשים את המודלים והאלגוריתמים, הגנה על המודלים והקוד מפני גניבה/ שיבוש, הבטחת פרטיות המשתמשים, בדיקות חדירה, ניטור וניהול אירועי אבטחה וסייבר, עמידה בתקנות ורגולציה רלוונטיות.
  • ניהול סיכוני הבינה המלאכותית -
    ניהול תהליך בקרה ושליטה אפקטיבי על הסיכונים במיזמי AI, כולל ניתוח והערכת הסיכונים, גיבוש מדיניות ניהול סיכונים, עדכון מתמשך של מדיניות  הארגון בנושא ועוד.
  • ביצוע הדרכות וסדנאות בנושא בינה מלאכותית -
    הרצאות וסדנאות להנהלה, סדנאות להטמעה ארגונית, סדנאות והדרכות לצוותים מקצועיים ועוד.
  •  יישום פתרונות בינה מלאכותית עבור תרחישים (Use Cases) עסקיים בהתאם לערך העסקי/ארגוני של הפתרון -
    בחירת המודלים והכלים המתאימים למתן מענה אפקטיבי לתרחיש העסקי / הצורך, אינטגרציה עם מערכות קיימות, בדיקות ותיקופים, הטמעה בתהליכי העבודה הקיימים בארגון.  
  • שירותי מידע ומחקר משולבי בינה מלאכותית למבקר הפנימי -
    במטרה לאפשר למבקרים הפנימיים להתכונן לאתגרים עתידיים, לחזק בקרות מפתח ולהעניק המלצות בעלות ערך מוסף לארגון.
  • בינה מלאכותית בתחום השירות וחווית הלקוח -
    תפיסת הפעלה מעודכנת לעידן ה AI במוקדי שירות ומכירה, הבנה וניתוח התנהגות לקוחות בעזרת כלי AI, מעבר לנציג שירות מועצם GenAI, גיוס, הדרכה והעברה לפרודוקטיביות של נציגים חדשים בעזרת AI.

 

שבוע ה- AI של BDO

כולם מדברים על AI, אבל כיצד רותמים את הטכנולוגיה ליצירת מנופי צמיחה והתייעלות בארגון?
מומחי הפירמה ואורחים נוספים בסדרת הרצאות על האתגרים והסוגיות המרכזיות בעידן ה-AI בעולם העסקי, ואופן שילוב הטכנולוגיה בצורה הטובה, היעילה והרווחית ביותר לשיפור התוצאות העסקיות.

לצפייה בוובינרים:


יישומי AI כמנוע צמיחה אסטרטגי למנהלים


אוטומצית AI: ייעול תהליכי ההגנה בסייבר


לצלוח את האתגר: יישום AI בארגון

 


AI ל-IA: בינה מלאכותית בשירות הביקורת הפנימית

 


GenAI - מהפכה בחוויית שירות הלקוחות